miércoles, 4 de noviembre de 2009

Ciag dalszy. "Poczatek kopiarstwa"



Dosc stare juz projekty ZIVYLE, za bardzo mi sie nie podobaja ale wy oceniajcie.
Te projekty skopiowala  od Keira-V


ZIVYLE dice que  He copiado   proyectos de otras diseñadoras ,ZIVYLE ahora mira y calla tu  boca.

   No soy tu !!!Tengo el honor ,haces reir con una misma  , sin talento,sin gusto,sin amigos , ERES TU!!! Gran diseñadora je je ...... tu mentira salio a la luz


ZIVYLE twierdzi na swoim blogu ze kopiuje inne projektantki  ,nigdy tego nie robilam i robic nie bede bo brzydza mnie osoby jej pokroju wiec niech mnie nie porownuje do siebie a to sa moje dowody przeciwko jej i 



orginal(idea)


(moj projekt)mi proyecto


orginal(idea)


moj projekt(mi  proyecto)






orginal(idea)















moj projekt(mi proyecto)



orginal(idea)


moj projekt(mi proyecto)


2 comentarios:

  1. No kochana pojechałaś teraz po niej tak jak trzeba :) W całości podpisuje się pod tym. SUPER !!!

    ResponderEliminar
  2. a ty wiesz wgl że ona od Cb obrazki nawet kopiuje ?
    Weszłam na tego jej zjechanego bloga i widzę te same obrazki !
    Widać że ona od CB skopiowała a nie ty od niej bo co " hiszpanka" raczej nie miała by nicku Miss_Paula dla mnie to polski nick
    A poza tym na tym jej blogu to rozumieć a nic nie rozumieć bo widać że ten hispzanski to ona ma od śmietnika z translatora !!
    To tyle ;)
    Pzdr. super blogasek

    ResponderEliminar