jueves, 12 de noviembre de 2009

kopie zivyle


zapraszam na tego bloga


talk-about-stardoll.blogspot.com/2009/10/kropka-w-kropke-czyli-kilka-slow-na.html


jeden projekt jest -thatgirlsophy  a drugi od  sweetlus

original by thatgirlsophy 







copy by ZIVYLE















original sweetlus
and copy  by  zivyle

       







original room by singingmermaid       
   copy room  by  zivyle






to slynna singingmermaid i kopiara zivyle

 

Original by singingmermaid









  





Copy by Zivyle
















malgosia245 i lazienka skopiowana przez zivyle


   original room by  malgosia245
















copy room by zivyle






































original by malgosia245


















copy by zivyle






original room  by cltreanor

















copy room by zivyle

















ZIVYLE na swoim blogu twierdzi ze wszyscy kopiuja to ona tez ,dziewczyno !!! ile ty masz lat daj przyklad innym ,jestes zwykla tandeciara ktora zeruje na innych.




tu zapraszam na bloga  Stefani



stefaniascittistardoll.wordpress.com/category/zivyle/



ten blog jest po hiszpansku ale tam macie translator  wiec wam przetlumaczy i jest co czytac o niej 


a to projekty  saisa666  i  skopiowane przez zivyle




original by saisa666  



 copy by zivyle







original by saisa666




copy by zivyle





original by  joanne1305


copy by zivyle




original  by  bimbo66







and copy by zivyle



original by  crazy199




copy by zivyle








original  by malgosia245




copy by zivyle




original  by MissPaprika 

 

copy by Zivyle
  





original by bimbo66 



copy by zivyle







original by Be*M*Friend



copy by zivyle





original by Shaniqa14



copy by zivyle




original by malgosia245



copy by zivyle






original by laydee32




copy by zivyle




original by bimbo66






copy by zivyle


15 comentarios:

  1. szkoda słów .. raz natknęłam się na jej projekt skopiowany od Aguni24 ...

    ResponderEliminar
  2. oczywiście jestem chetna do pomocy,taka akcja MUSI odnieść skutek a im więcej będzie stardolowiczek,które zgłoszą sie do tej akcji tym lepiej

    ResponderEliminar
  3. jezu ta laska jest naprawde zalosna, az sdzkoda na nai slow, mam nadzieje, ze admin jak najszybciej ja wykasuje i bedzie po klopocie.

    ResponderEliminar
  4. Popieram zdanie principessaxd dziewczyna jest żałosna i szkoda, że do niej niektóre sprawy nie docierają ! Miejmy nadzieję, że admini ją usuną...I Małgosiu jestem chętna do pomocy i zniszczenia jej. Popytam znajomych czy się włącza do akcji, bo mam nadzieję, że jest więcej osób, którzy nie tolerują takiego zachowania jakie ma ZIVYLE

    ResponderEliminar
  5. Sama zrobiłam tylko kilka projektów i wiem ile trudu to kosztuje, ale moje projekty to pestka w porównaniu z Twoimi.Mogę sobie więc wyobrazić co czuje ktoś, kto poświęca swój czas i wysiłek, żeby zrobić coś orginalnego a ktoś inny bez skrupułów kopiuje Twoje pomysły. To okropne, a najgorsza w tym wszystkim jest bezsilność i brak reakcji ze strony STardoll. Dlatego popieram Twoją akcję, myślę, że jeśli będzie silna grupa poparcia może coś uda się zrobić! Trzeba zwrócić uwagę adminów na ten problem!
    ZIVYLE get out from Stardoll!!!!

    ResponderEliminar
  6. sorki , ale nie podpisałam się w poprzedniej notce, mój nick na Stardoll - ninamartyna. Pozdrówka!

    ResponderEliminar
  7. Zrób jakąś petycję może jeśli masz klub, czy załóż tu nowy post i wszystkie podpisy wyślij do admina. Jeśli dużo osób się podpisze to może w końcu coś zrobi.

    Co do ZIVYLE... widać, że nie jest kreatywna i żeruje na pracy innych, bardziej utalentowanych użytkowników.

    ResponderEliminar
  8. mam nadzieje , ze dasz rade je tu wszytskie dodac, zeby kazdy kto moze jeszcze popiera ja, zeby przejrzal na oczy i zrozumial jaka ona jest pusta.

    ResponderEliminar
  9. to ładny prezent dostałaś ;//
    ejj..też bym taki chciała :(
    matko naprawdę na nią braknie mi słów. jej zachowania nie da się opisać

    ResponderEliminar
  10. okropne, a odemnie odgapiła jakaś kolibe projekt

    ResponderEliminar
  11. OO!!! To jest już chamstwo, plagiat i przede wszystkim: Kopiuje, bo nie ma wyobraźni. Popieram te akcje, i oby coś dała : MileyStar222 i moje kolejne konto - Ciocia_miley .

    ResponderEliminar
  12. uważam ,że ta Zivyle powinna się wstydzić swoich czynów ,jakie właśnie robi na stronie stardoll.
    otóż logując się na witrynę upowniono mnie ,że będzie tu bezpiecznie ,bez kopiarstw ,bez oszustów itd. Jednak po dwóch latach (czy tam po roku) nie jestm w stu procentach przekonana co to obietnic początkowych. Na stardoll jest teraz wiele oszustów i nie każdemu można ufać !
    mam nadzieję ,że takich oczustów jak np. zivyle będzie coraz mniej !
    pozdrawiam :)

    NanuniaPrincess

    ResponderEliminar
  13. ` ojej , no widzę Małgosiu że naprawdę wzięłaś się do pracy z tą mega kopiarą, i podziwiam Cię że chcesz tracić swój cenny czas na takie , hm , nie mogę powiedzieć że bzdety bo to już jest ważne.
    jestem w ogóle pod wrażeniem, że aż tyle masz informacji na jej temat, jej kopiarstwa, naprawdę widać że się starasz :)
    wchodzę na blog zawsze gdy mam okazję, czekam na więcej informacji Małgoś.
    no, i rzecz jasna zgłaszam się z Natalią, jak tak będzie się jeździć bo kopiarach , tak jak Ty tutaj na blogu, to może coś wbijemy im do głowy, może czegoś się nauczą i przestaną to robić, bo uważam, i na pewno nie tylko ja, że to jest bardzo chamskie, i jak zwykle to my, polacy tym się zajmujemy i przejmujemy, a na stardoll zajmujemy takie bezczelnie poniżające miejsce! wszystko dla stanów, a jak coś innego to na pewno nie dla nas, a powinniśmy coś mieć własnego, bo to właśnie my najwięcej zwalczamy takich ludzi pokroju ZIVYLE.

    _CzArNiUtKa_

    ResponderEliminar