miércoles, 4 de noviembre de 2009

Witam na naszym blogu.

Witam was na naszym  blogu .
Blog pokazuje wam prawdziwe oblicze ZIVYLE  .

Nie majac  pomyslu na swoja orginalnosc , posuwa  sie do kopiowania innych .Nie dosc ze kopiuje,  to zawsze ma  pretensje do innych.

Nikt nie jest idealny,ale niektórzy mogliby chociaz próbowac zachowywac sie normalnie,wyciagac jakies wnioski, bo kazdemu moze sie zdarzyc maly poslizg.
 Niestety panienka jej pokroju wrecz wmawia , ze to oni ja skopiowali,wiec doszlam do wniosku ze przedstawie ja w troche  innym swietle.

ZIVYLE -jest chyba  najpopularniejsza kopiara na Stardoll;a co najgorsze jeszcze do nie dawna byla mojaSTARDOLOWA przyjaciolka, ktora kazdego dnia do mnie zagladala i lamentowala nad tym jaka ona jest biedna, bo wszyscy ja kopiuja .

Wspolczulam jej, bo tez nie toleruje kopiarstwa ,jeden siedzi nad projektem czy pokojem pol dnia, a ktos wejdzie i skopiuje ,ale po jakims czasie zauwazylam, ze ona kopiuje mnie, potem moje pokoje, a jeszcze doszlo do tego, ze kopiowala codziennie moj ubior .Na poczatku olewalam to ,niestety postanowilam, ze tak dluzej byc niemoze
-ZIVYLE.






To Zivyle i jej kopia mojego ubioru i stylizacji.





Oto ja i moja stylizacja.



5 comentarios:

  1. Jestem przeszczęśliwa że wrescie powstał etn CUDNY blog wtedy inni dowiedzą się prawdy o tej żałosnej ZIVYLE

    ResponderEliminar
  2. Na pocieszenie powiem, że wyglądasz lepiej w tym ubraniu :)

    ResponderEliminar
  3. Małgosiu ja się zgłaszam i pomogę ci w tym, żeby usunęli ją ze stardoll ; ) I wiem, że mi się łatwo mówi nie przejmuj się, bo mnie nigdy jeszcze takie coś nie spotkało a ciebie kopiują obrażają ; (, współczuję i zastanawia mnie jak tacy ludzie mogą jeszcze uprzykrzać drugiemu...ale pamiętaj możesz liczyć na moje wsparcie : ))

    ResponderEliminar
  4. Mimo, że ja nie projektuje ( no cóż nie każdy ma to "coś") to od dłuższego czasu przyglądam się tej "projektantce" Nawet bym jej tak nie nazwala bo to nie jest projektowanie tylko kopiowanie. I za każdym razem po odwiedzenie jej irytowała mnie coraz bardziej. Ostatnio jak skopiowała projekt keira-v to aż mi ręce opadły. Ona nie ma wstydu. Chyba każdy no a przynajmniej większość wie, że kopiuje wszystko co jej się spodoba. To ca ładnie przywłaszcza sobie i nie obchodzi jej to, że ktoś nad tym pracował. Nie przejmuje się, że kopiuje. U niej to chyba już nawyk. Podoba jej się - pierze. Kurde naprawdę się ciesze, że powstał ten blog. Może w końcu coś się ruszy i tacy ludzie znikną ze Stradoll.

    ResponderEliminar