miércoles, 4 de noviembre de 2009

Wszyscy kontra ZIVYLE!

Hmm,pewnie się zastanawiacie dlaczego zalozylam egot bloga i po co to robie?

Wiec prawda jest taka ,ze mialam dosc patrzenia na to co robi zivyle.

Znacie Keira-V to jedna z  projektantek ma własne projekty,ale czy nikt ich nie kopiuje?pewnie że tak, każdy kopiuje na stardoll przyzwyczailam sie do tego, ale ZIVYLE nie ma honoru, kopiuje od innych,wystawia i po sprawie.

A jesli zwrocisz jej uwage ze skopiowala twoj pokoj czy pomysl ,miesza cie z blotem ze to nie ona a ty ja kopiujesz.



A oto dowody:













-Ta od Keira-V , identyko.



-Ta akurat ode mnie, pamietacie moje oko z tymi trzema gwiazdkami,oto dzielo kopiarstwa i dziwne to, ze wczesniej robila misie,serduszka a nagle jak sie znalazlam wysoko na liscie zaczela robic zupelnie inne projekty.



original  Bimbo66
















copy by zivyle




-Ta znowu od Bimbo66





LITWINKI NA TOPIE - CZYZBY TO BYLA NORMA


Pewnie sporo z was slyszalo o aferze z  litwinka o nicku  Migliukee,ktora ukradla projekty   innej dziewczynie skoro  ZIVYLE pochodzi z Litwy to teraz widze ze to jest norma LITWINKI  KROLUJA POPRZEZ KRADZIEZE POMYSLOW
,ten sklepik pojawil sie nie tak dawno w starplazie, niestety dlugo nie zagrzal miejsca bo musieli go zdjac gdyz okazalo sie ze to nie Migliukee jest autorem tych projektow. Mnie to juz rece opadaja.





czyzby litwinki byly az tak proste ze nie potrafia same nic zrobic ,mnie ta cala sytuacja szokuje tak samo robi   ZIVYLE kradnie projekty i pomysly innych i mowi ze to jej projekty nie mowiac juz o pokojach zaden pokoj ktory ma ,nie jest jej pomyslem, pamietam jak ja poznalam nawet mebli nie potrafila wstawic ,prosila mnie czesto o rade ,kiedy skopiowala moj pokoj zapytalam ja czemu to zrobila a ona odparla ze to jest jej prezent dla mnie,wiec postanowilam tez zrobic jej prezent i zalozyc bloga ,niech wreszcie ktos zacznie reagowac na to co ona robi,gdzie to nasze bezpieczenstwo o ktorym pisze szanowny stardoll maja to gleboko gdzies ,to co  w tej chwili  robi ZIVYLE to plagiat robi to samo co zrobila Migliukee  ,admin  tego nie widzi  albo ogolnie olewa ta cala sytuacje, dla nich liczy sie tylko zysk ,ja osobiscie jestem przeciwna jakiemu kolwiek kopiowaniu nie popieram ludzi ktorzy kradna czyjes pomysly.


5 comentarios:

  1. okopírovala ja iné moj projekty !!! :(
    bimbo66

    ResponderEliminar
  2. Ostatnio napisałam jej dlaczego tak wszytskich kopiuje odpisałą mi : "Wkrótce będziesz widziała to, które twój przyjaciel kopiuje, szybko utworzyć blog, w którym widzieć jak twój przyjaciel kopiuje! " czy coś w tym stylu .! Potem jej odpisałam a zo c projektami skopiowanymi od Keir-V .
    Więc co mi odpisała .!! :"Mam tylko jeden pokoje orszaku skopiowane, Keira - V nie kopiuje jako mam tylko ten moment, kilka rzeczy skopiowało! Myślę, że twój przyjaciel leży do ciebie dużo! Dobrego dnia! "
    Ona nie umiej pisać po angielsku i odpisywać , wiem że odpisała to tak w języku Kali lubić ale sprawdzałam to na moim programie i właśnie ona tak umie angielski.!

    ResponderEliminar
  3. a po za tym jest chora psychicznie :D

    ResponderEliminar
  4. Blog ZIVYLE i jej koleżanki jest najlepszy. Kiedy go oglądam mam ubaw po pachy. Kompromitują sie na nim niesamowicie. Nie mają nic na innch ale dale brną w swoje chore wymysły. Widzę że spora część osób która za często rozmawia ze ZIVYLE staje się podobna do niej, pewnie to zaraźliwe :))) Widzicie ona nawet bloga musi mieć skopiowanego bo przecież sama nic nie wymyśli. Ja nie wiem gdzie to się uchowało takie durne stworzenie. Czy ona miała kontakt z tym promieniowaniem w Czarnobylu ?! ZIVYLE pogrążaj się dalej. Czekam na kolejne newsy na Twoim blogu :)))

    ResponderEliminar
  5. szkoda, że zivyle nadal jest na 1 miejscu wśród projektantów, to nie jest fair play.

    Poza tym fajny wasz blog :)

    ResponderEliminar