jueves, 5 de noviembre de 2009

"Klamstwo nie poplaca!"



Tak sobie siedzialam na necie i weszlam do ZIVYLE zeby sprawdzic czy kogos znowu kopiuje,
to co zaznaczylam na czerwono to to co mnie zdziwilo!
Tlumacz; 1.mam 28 lat 2. dziewczyny które maja 20-30 lat siedza na stardollu i boja sie przyznac ile maja lat.
Wiec przeczytalam prezentacje i zaczelam szukac o ZIVYLE na googlach!
patrze a tu mi wyskakuje!






Jesli nic nie zauwazyliscie to pisze:
COVERGIRL
Najlepsza lalka dziesiejszego dnia:
ZIVYLE, dziewczyna 16 lat, Hiszpania!
16 lat!
     no prosze a mnie obraza ze mam 30 lat

10 comentarios:

  1. Wiesz uważam że masz absolutną rację, ona zyskuje sławę żerując na znanych projektantkach założe się że sama nic by nie wymyśliła tak się zastanawiam co dalej skopiuje jestempod wrażeniem że masz siłe z nią walczyc oby tak dalej! Bardzo się ciesze że się nie poddajesz ;) Może zgłoś ją kiedyś do adminów że kopiuje strasznie twoje projekty? Twoja gospielka :)

    ResponderEliminar
  2. nie powinno być miejsca dla takich osób na stardoll...Tobie Marzenko życzę wytrwałości w dążeniu do prawdy.Jeśli będę mogła w czymś pomóc to daj mi tylko znać a zrobię co w mojej mocy
    Klaudia buziaczek622

    ResponderEliminar
  3. Esta chica es patetica!!
    El detalle de la edad no me habia dado cuenta Yo!!
    Muy buen detalle que Perra es!

    STEFANIA_SCITTI

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Mam nadzieję, że uda nam się wspólnymi siłami jak najszybciej usunąć zivyle ze stardolla ! Osoby, które kopiują mają niskie ego i zapewne robią to aby, aby zwrócić na siebie uwagę, ponieważ inaczej nie potrafią. Kopiowaniu i ranieniu przyjaciół mówię STOP !

    ResponderEliminar
  6. Zivyle jest prymitywnym człowiekiem dla niej ważniejsza jest "sława" na stronie dla dzieci niż ludzie. Jest strasznie zakłamaną osobą a ja takich nieawidzę. Mam nadzieję że szybko uda nam się ją postawić do pionu i administracja zrobi coś z nią.

    ResponderEliminar
  7. oh! this is not normal. and i am also angry because this LIAR became covergirl...somebody without style cant be icon!

    ResponderEliminar
  8. Nasza szanowna ZIVYLE jest już tak zakłamaną osobą, że sama się pogobiła w szwych kłamstwach i pewnie sama nie pamięta ile ma lat. Nawet jeśli ma te swoje 28 to jeszcze gorzej świadczy o niej bo zachowuje się jak szczeniara.

    ResponderEliminar
  9. beznadziejna jest. Taka panienka nie ma nawet własnego zdania... ale to wyjdzie że ona jest głupia a nie my...

    ResponderEliminar
  10. nie najlepsze jest to CANEL - świetne pełen respect - żal.pl
    Świetne jest jeszcze to, że jak mówisz, siedzi na stardoll już o 5 - normalnie...
    No i jak mówisz - myslę, że to GALERIANKA :)

    ResponderEliminar